مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 11:402019-12-06ورزشي

فینال گرندپری تکواندو| حذف نورتاتار همسر تکواندوکار ایرانی از مسکو


نورتاتار عضو تیم ملی تکواندوی ترکیه و دارنده مدال نقره المپیک لندن، در چارچوب مسابقات فینال گرندپری مسکو با شکست مقابل حریف خود از گردونه رقابت ها حذف شد.

- فینال گرندپری تکواندو حذف نورتاتار همسر تکواندوکار ایرانی از مسکو نورتاتار عضو تیم ملی تکواندوی ترکیه و دارنده مدال نقره المپیک لندن، در چارچوب مسابقات فینال گرندپری مسکو با شکست مقابل حریف خود از گردونه رقابت ها حذف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فینال مسابقات گرندپری 2019 از امروز جمعه، پانزدهم آذرماه با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی دینامو مسکو آغاز شده است و این مسابقات به مدت دو روز پیگیری خواهد شد.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این رقابت ها حضور پیدا کرده اند.

نورتاتار عضو تیم ملی تکواندوی کشور ترکیه و دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن و مدال برنز المپیک 2016 ریو در فینال گرندپری مسکو در نخستین مبارزه به مصاف یولیا زایتسووا رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 16 بر 15 به سود تکواندوکار روسیه تمام شد و نورتاتار از گردونه رقابت ها حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینال گرندپری تکواندو| حذف نورتاتار همسر تکواندوکار ایرانی از مسکو

فینال گرندپری تکواندو| حذف نورتاتار همسر تکواندوکار ایرانی از مسکو